فیلم «سه کام حبس» ساخته سامان سالور در روزهای غیبت فیلمهای کمدی توانست میزان مخاطبان خود را افزایش دهد، بنحوییکه تعداد مخاطبان هفتگی فیلم از 5 هزار نفر در هفته منتهی به محرم، به 15 هزار نفر در هفته نخست محرم رسید.
به گزارش فیلم نیوز، «سهکام حبس» یکی از فیلمهای اکران عید فطر بود که در اواخر فروردین ماه وارد چرخه اکران عمومی شد. فیلمی که هرچند مانند فیلمهای قبلی سامان سالور فضایی بهشدت تلخ داشت اما با استقبال مخاطبان مواجه شد و خیلیزود توانست عنوان پرفروشترین فیلم غیرکمدی سال را از آن خود کند. این فیلم هرچند در مجموع عملکرد موفقی در چرخه اکران داشت اما از میانه خردادماه و با ورود فیلمهای جدید، سیر صعودی استقبال از فیلم هم تا حدود متوقف شده بود و مشخصا در جدول هفتگی فروش، جایگاه خود را به رقبایی مانند «کت چرمی» واگذار کرد. با این همه فیلم در هفته منتهی به آغاز محرم، نزدیک به 240 سانس اکران در اختیار داشت که این تعداد سانس با حذف فیلمهای کمدی، در هفت روز ابتدایی ماه محرم به عدد 700 سانس رسید که افزایشی قابل توجه بود. بهازای این تعداد سانس اضافه شده هم تعداد مخاطبان هفتگی فیلم از 5 هزار نفر در هفته منتهی به محرم، به 15 هزار نفر در هفته نخست محرم رسید. هرچند فیلم از نظر مجموع مخاطبان در اکران محرم فاصله بسیاری با فیلم صدرنشین یعنی «کت چرمی» دارد اما سهبرابر شدن تعداد مخاطبانش، قابل توجه است.
محسن تنابنده تا اینجای اکران 1402 یکی از چهرههای موفق در گیشه بوده است. پریناز ایزدیار هم که همین سال گذشته با «ملاقات خصوصی» عنوان پرفروشترین فیلم غیرکمدی تاریخ سینما را از آن خود کرد، حالا با «سهکام حبس» حضور موفق دیگری را در گیشه تجربه میکند. ترکیب این دو بازیگر، قطعا مهمترین برگبرنده فیلم سامان سالور برای توفیق در گیشه، بوده است.
«سه کام حبس» مانند خیلی از فیلمهای اجتماعی تلخ، از تبلیغات تلویزیونی بیبهره است و تبلیغات میدانی هم ندارد. سه کام حبس تاکنون توانسته با جذب 389 هزار و 491 مخاطب به گیشه 18 میلیارد و 443 میلیون تومان دست پیدا کند. فروشی که احتمالا درپایان سال این فیلم را تبدیل به پرفروشترین فیلم غیر کمدی اکران کند.