فصل ششم پایتخت همچنان مغضوب تلویزیون است و اجازه پخش ندارد، از همین رو شبکه آی فیلم بعد از پایان فصل پنجم که قسمتهای پایانی آن در حال پخش است قصد دارد با کنار گذاشتن فصل ششم ، فصل هفتم این سریال را در ماه مبارک رمضان روانه آنتن کند.
به گزارش فیلمنیوز، شبکه آی فیلم چند ماهی است پخش سری مجموعه «پایتخت» را روانه آنتن کرده است. در حال حاضر قسمتهای پایانی فصل پنجم روی آنتن است و انتظار میرفت طبق روال، این شبکه بلافاصله فصل ششم را که پخش آن مصادف با ماه مبارک رمضان است را روانه آنتن کند. اما طبق خبرهای رسیده این فصل همچنان اجازه پخش ندارد و شبکه آیفیلم بعد از فصل پنجم، فصل هفتم را در ماه رمضان پخش میکند.
آیفیلم در سال 1399 هم از پخش فصل ششم پایتخت امتناع کرده بود. در آن سال پایتخت از فصل اول روی آنتن رفت و بعد از پایان فصل پنجم شبکه آیفیلم به این بهانه که هنوز قسمتهای پایانی فصل ششم تولید نشده و نیمه تمام باقی مانده این فصل را پخش نکرد.
فصل ششم پایتخت برای پخش در نوروز 99 آماده شد، اما تولید قسمتهای آن با شروع پاندومی کرونا همزمان شد و تولید آن نیمه تمام ماند. 12 قسمت از این سریال که آماده پخش شده بود نوروز سال 99 روی آنتن رفت و در انتهای قسمت دوازدهم اعلام شد که با بهبود شرایط چند قسمت پایانی تولید میشود. اما بعد از پخش این فصل به دلیل انتقادهای شدیدی که از سوی رسانههای اصولگرا به محتوای سریال شد، مسولین وقت سازمان صدا و سیما با محسن تنابنده و سیروس مقدم دچار اختلاف شدید شدند . تاجاییکه مرتضی میرباقری معاون وقت سیما هم مشکلات محتوایی سریال را به جریان ستون پنجم فرهنگی نسبت داد.

سرانجام بعد از کش و قوسهای فراوان مقرر شد تا گروه تولید سریال «پایتخت» به دلیل تهعدی که به سازمان داشتند چند قسمت انتهایی فصل ششم را تولید کنند. این قسمتها زمستان سال 99 جلوی دوربین رفت و قرار شد تا در شبهای منتهی به سال 1400 از شبکه یک پخش شود. این شبکه یک هفته مانده به پایان سال در ساعتی خارج از باکس اصلی سریالهای ایرانی اقدم به پخش خلاصهای از فصل ششم کرد و در دوشب پایانی سال 99 قسمتهای جدید این فصل را روانه آنتن کرد.
بعد از پخش خلاصه فصل ششم و در ادامه قسمتهای پایانی این فصل در آستانه نوروز 1400 دیگر پایتخت 6 رنگ آنتن را به خود ندید و حتی در یک بازه زمانی هم در آرشیو تلوبیون از دسترس خارج شد.
در فصل ششم نقی معمولی با ظاهری متفاوت شغل جدیدی به دست آورده و راننده شخصی یک نماینده مجلس شده است. در این فصل نقی همچنین به سفر حج هم مشرف میشود و بعد از بازگشت اطرافیان او را حاجنقی معمولی صدا میکنند.






مسئولین صدا و سیما شما حق ندارید سریال پایتخت رو برند خودتون بدونید و انقدر ازش تعریف کنید و بهش افتخار کنید ولی فصل ششم این سریال رو توقیف کنید پایتخت هرچی داره از هوش و استعداد محسن تنابنده و گروه بی نظیرش داره شما چی دادید به پایتخت بجز توقیف و سانسور؟
پایتخت در سازمان صداوسیما تصویب شده و تمام و کمال پول ساختش رو گرفته و عوامل مجانی کار نکردن
در ضمن وقتی بوی پول هست برای هرکجا کار میکنن ولی وقت اعتراض میشه میگن کنار مردمیم😁
پول روز از صداوسیما بگیریم برعلیه اونا هم بشیم، جون بابا
واقعن خیلی مسخرص پایتخت شیش هیچ چیز بدی تو نیست باید بخشش کنند😭😭😭🤬🤬
سلام
ستاره سریال های طنز ایران پایتخت است
بسیار آموزنده و خنده دار است
چرا پایتخت ۶ را خذف کردید
تیزرهای تبلیغاتی و فیلم و سریالهای هرزه و بی فایده را حذف کنید
منم موافقم واقعا چیزی نداشت👍😡
شلوغش نکن عوامل موفقیت یک سریال زیاده همه چیز که وابسته به یک نفر نیست
مگر قسمت ششم پایتخت چی داره که صداوسیماسانسورش کرده اینطور مخاطب میره دنبالش که چی خبره,؟!! تازه ماهواره ها هم شروع میکنند به پخش قسمت ششم پایتخت …یکی نماینده مجلسه نقی هم پدرش فوت کرده کلیه اش داده به نماینده ومیشه راننده اش وشیرینکاری های نقی هم بامحافظ جازدن خود برای نماینده داستانهایی راپیش میکشه که نقی برای اطرافیان کاری انجام بده …وووو…خب کجااین قسمت که همه اش ریشه درواقعیت دارد راسانسورش کردید چرا سانسور کردن لطفایکی بیشتر توضیح بده تاحقیقت سریال بیشتر مشخص و معلوم شود.
ینی چی توروخدا پخشش کنید ببینیم …..از فیلمای مسخره ای مثل بهار شیراز که بی محتوا ترینن و حتی نون خ هم که فقط مسخره بازی در میارن خیلی بهتره میخواین انتقاد کنین اونها هم خیلی چیزا برای انتقاد دارن یه طور میگین انگار ما از نون خ مثلا چندین سوره و اصل از اسلام رو یاد گرفتیم… پایتخت 6 رو پخش کنین ما باهاش خاطره داریم …هرچی نباشه از فیلمای مزخرفی که در حال حاضر پخش میکنین خیلی بهترهههه …بسه دیگه این مسخره بازیا چیه میخوای انتقاد کنی برو ببین هزینه میلیاردی که پای بهار شیراز گذاشتین چی ازش دراومده . همش مسخره و بی محتوا 40 قسمت پخش شده یادم نمیاد چیز جالبی توش بوده باشه اگرچه اصلا عمرمو تلف نکردم پای یه همچین فیلم بی محتواییی.. بالا برین پایین بیاین پایتخت بهترین فیلم طنز صدا سیما بود 1000 بار دیگه هم پخشش کنین من مثل 1000 بار گذشته از اول میبینمش تا اخر…
فیلم پایتخت بهترین فیلم طنز صدا و سیما هست.👏👏👏
به نظر من باید فصل ۶هم بزارین چون مردم حداقل با سریال محبوب پایتخت چند دقیقه از ته دل خوشحالند واقعا این کار ها یعنی چی تمام فصل های پایتخت بزارین لطفاً
تو رو خدا فصل ۶ هم پخش کنید تا ماه رمضان بیشتر از این فیلم لذت ببریم ما فقط از دید طنز به این فیلم نگاه میکنیم
واقعا سریال پایتخت با کارگردانی و بازیگری آقای تنابنده و دیگر بازیگران ماهر که نقش آفرینی فوقالعاده دارن بخصوص فهیمه قابل تقدیر است
تا کی باید قانون مزخرف مدیران صدا سیما باید حکمفرما باشد بسه دیگه مجموعه زیر آسمان شهر رو پخش نمیکنید به خاطر اینکه یه بازیگر الان از ایران رفته مگه چی میشه بس کنید این قانون های صد من یه غاز رو شما روی رهبر کره شمالی رو سفید کردین
#نه-به-سانسور
مهم مردم هستن که فصل ششم پایتخت رو هم دوست دارن و باهاش خاطره دارن ،و جای،سوال داره چرا بعضی ها همیشه مقابل مردم می ایستند و کلا با نظرات مردم مخالفن و ساز برعکس میزنن،هر کی دوست نداره سرش بکوبه به دیوار اگه راست میگید صدا سیما مردمیه پس به حرف مردم گوش بدید و اگه نه ،،،؟؟؟!!!!خب بخیال مردم
خب پخش نشه آسمون به زمین نمیاد درضمن قصد دارن که تا آخر سال تموم بشه
کلا تا فصل ۵خوب بود زیادکشش بدن ابکی میشه
😂😂ول هکن بابا …نه به 😷😷😷😂😂
فصل هفتم خیلی چرته
چرا الکی حرف میزنید مسخره ترین فصل پایتخت شیش هست بهترینش هفته
یعنی چی این چه وضعشه همه فیلم های آشغال رو نشون میدید حالا یه فیلم توشون خوبه هم توقیف میکنین
اتفاقا فصل ششم پایتخت از فصل های خیلی خوب این سریال بود ولی سازمان رادیو و تلویزیون همیشه ساز مخالف می زنند
فقط برای جلب نظر و گدایی کلیک بیاید تیتر بزنید . باشه ؟ هی توقیف سانسور . میدونین که با این واژه ها میتونید پول در بیارید . پول نجس
واقعا فکر میکنید خیلی مهن بود .الان دیگه کسی تلویزیون نگاه نمیکنه .مدیران سیما تو عالم دیگه ای هستن
از طرف خودتو خانوادت میتونی فقط نظر بدی.نه دیگران.اتفاقا تلویزیون خیلیم بیننده داره.توبشین ماهواره بیین.ما دوس داریم
لطفا ادامه بدید تو این روز ها برای ما فرقی نداره ولی قسمت ۶ رو پخش کنید بهتر بعد ۷ رو
این مسخره بازی ها چیه؟اگر نمیخواید پخش کنید دیگه کلا پخش نکنید تا الان چند بار گذاشته اما فصل ششم پخش نشده دوست داریم ببینیم مگه میشه از پنج بره هفت ؟…
خاک تو سرتون
جالب اینجاست این پست شما هم نصفه نیمه مونده و پایانش بازه 🙂
چیزی که یکمی خوبه اینقدر درست می کنید به خورد مردم می دهید که حال بهم زن می شود ولش کن پایتخت شش هفت ده یازد همین جور بجیش بهش
آخه چرا فصل ششم سریال پایتخت پخش نمیکنه 😞؟؟؟ یعنی قسمت کمه ؟؟؟ آخه اشکال ندارد کاش فصل ششم سریال پایتخت دوباره ساخت 🥲 باید قسمت های زیاد بسازد مثلاً چهل قسمت باشه توروخدا فصل ششم سریال پایتخت در شبکه آی فیلم پخش کنند امیدوارم آقای سیروس مقدم فصل 8 سریال پایتخت چهل قسمت طنز کامل بسازد البته خانم ریما رامینفر فصل هشتم پایتخت حضور بازی کند و ادامه دهد تموم 🙏🙏🙏
برچه پخش نکنه همه منتظر فصل 6هستیم تراخدا پخش کنین
سلام نظرسنجی مخاطب مگه اهمیت نداره مخاطبین دوست دارن پخش بشه
متاسفانه با عدم پخش فصل ششم و آوردن فصل هفتم که موضوع داعش میباشد میخواهند مردم را بترسانن. داعش خود شمایید.
فصل پنجم داعشه که الان داره پخش میشه. فصل هفتم دربارهٔ تاجیکستان و کمونیسم و شهابسنگه.
در پایان قسمت 15 اعلام شد نه 12
در کل آزادی بیان و دموکراسی حتی داخل سریال محبوب مردم موج می زنه!!!!
اگر پخش میشد خیلی خوب بود چون این فصل هم واقعا جذاب بود…
لطفا فصل ششم رو پخش کنید
جناب آقای جبلی :
آئینه چون بنمود راست
خودشکن آئینه شکستن خطاست
چیه بالای ۱۰سال دارین پایتخت پخش می کنید با با
ما این سریال را کاملا حفظ هستیم اصلا مگه فقط پایتخت است دزدو پلیس چند بار پخش کردین از سرنوشت هم همینطور بچه مهندس هم همینطور مختار نامه ،یوسف پیامبر، نون خ ،همه اینها تکراری ماهمه اینها رو ازبریم الان هم که میخواهین دوباره برای صدمین بار سریال امام علی( ع)رو پخش کنید ما فیلم جدید میخواهیم مثل سوجان کلا خواستم بگم اینقدر سریال های قدیمی پخش کردین ما خسته شدیم یکم جدید پخش کنید پنجشنبه شب ها هم که ساعت۱۰ فقط فیلم های در مورد ۳۰ سال پیش است
تو رو خدا حذف نکنید التماس میکنیم یه بار دیگه پخش کنید
اگر پخش نکنید بدبخت میشیم
والا نیسکه صفر تا صد اهمیت دادین به شعور مخاطب و فیلم و سریالای درست درمونی ساختین …
بایدم جلوی پخش پایتخت ۶ رو با بیل و کلنگ و لودر بگیرید …
کلی هزینه صرف ساخت سریال های بی محتوا بی سر و ته میشه … حالا ی چی ساختن که باب میل بیننده هاس …حالا هی ادا در بیارین
لعنت بهتون ک هر سازی میخواهید میزنیدو مارو باهاش میرقصونید شدیم عروسکهای خیمه شب بازیتون ،ازاول چرا اجازه ساخت میدین ک بعدش توقیف کنید آخه میزارید ما ک خوب انس گرفتیم بعد متوقفش میکنید ،دلتون خوشه واقعا سریال میسازید مثلا این بهار شیراز ک دوزارم نیمارزه رو اینقد طولانی ساختید و پخش میکنید ،کاری کردین اصلا تلویزیون لذتی نداره رو دست ندارن سریالای قدیمی مثل خانه به دوش ،متهم گریخت ،ساختمان پزشکان،برره و…… ولی ما مجبوریم ب ساز شما و سریالای درپید شما برقصیمو تحمل کنیم
باسلام لطفا پایتخت ۶ رو پخش کنید حیف یک فصل پخش نشه
واقعا واقعا واقعا از تمام شبکه های تلوزیون فقط ای فیلم رو نگاه می کنم اینم وقتی پایتخت شروع میشه از اول میشینم نگاه می کنم تا آخرش. یعنی اگه هزاااااااااار بار دیگه هم پخش بشه بازم میشینم نگاه می کنم . حالا من سوالم از شما اینه مگه ما مخاطبین این شبکه به جز این سریال که واقعا باب میل مون هست و دست مریزاد داره و اینقدر بهش علاقه داریم چیو داریم کدوم سریالتون به این قشنگی و جذابیه؟ آخه اگه بده مورد پسندتون نیست چرا گذاشتید بسازن حالا هم که ساختن شما که نمی خواستین مردم ببینن چرا گذاشتین پخش بشه مگه ما دلخوشی دیگه ای داریم می خواین تا ما هم مثل خیلیا ماهواره بخریم سریالای اونور رو نگاه کنیم
عیب نداره. جلوی دلخوشی مردم را بگیرید پس پیش بسوی شبکه های ماهواره !
پیرو نظر کاملا صحیح اقا محسن عزیز ؛ اضافه می کنم که هزینه ساخت سریالهای بی محتوای بهار شیراز و روزی روزگاری امثال این ها از مالیات پرداختی ما یا از بیت المال پرداخت شده و باید کسانی که این هزینه کرد پایمال کردند در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند .واقعا تلویزیون بدون هیچ دستاورد جدید قابل تحملی برای مخاطبین در حال حاضر فقط یک کانال دارد که آن هم اینگونه سریالهایی که ارزش دیدن دارند را گزینش می کند.
بعد هم می گویند نه پلتفرم ها را دنبال کنید نه شبکه های بیگانه!
آقا چرا مگه میشه از فصل پنج یک دفعه بپره روی پایتخت 7 مگه میشه آقا لطفاً فصل ششم بزارین این طوری اگه مثلا فصل هفتم اومد بعد باید پایتخت 6 رو هم نگاه کنیم این طوری هیچی از فیلم نمی فهمیم
این پایتخت که سال به سال اضافه میشه ، بجز گرفتن وقت و انرژی مردم ، چیزی دیگری ندارد.
واقعا این زمان و وقتی که برای این سریال های وقتگیر می گذارید را صرف موفقیت و … کنین.
سلام ازدیدمامخاطبین که ادعامیکنیدتمام سریالهاوبرنامه های تلویزیون طبق درخواست مخاطب تولیدوپخش میشه سریال پایتخت بهترین سریال طنزواجتماعی هست که تابحال ساخته شده چقدربازیگران محبوبش وعوامل فیلم برای تولیدش زحمت کشیدن که دل مردم روشادکنن بعدبخاطرسلیقه های شخصی نادیده گرفته وحذف بشه؟لطفاپخشش کنید.
به نظر من فصل ششم اصلا جذاب نبود سروته نداشت پخش نشد که نشد
امیدوارم پخش بشه. خیلی باحاله فصل ششم. مثل فصلهای دیگه. سریال نون خ و پایتخت واقعا هردو شاهکارن. خیلی جذاب و دیدنی هستن.امیدپارم پخش بشه
سلام خسته نباشید خیلی خیلی خیلی قشنگ بود اگر لطف کنید از اول پخش کنید
مخصوصا خمسه خیلی عالی بازی کردند منتظر شما هستیم پخش کنید نشر کنید
سلام .لطفا قسمت 6 پخش شود .دفعه قبل هم پخش نشد .واقعا واسه ی ساعت آدم غم هاشو فراموش میکنه .خیلی ممنونم از تمام عوامل تهیه کننده این سریال .همیشه سلامت باشن
پایتخت فقط همون یک باقی فقط یک مشت مضخرف بی محتوای دم دستی مبتذل بود ک توش توهین قومیتی بیداد میکرد واقعا از این سطح سلیقه ی سخیف شده ی ملت متعجبم ک پایتخت رو کار خوب میدونن اگر پایتخت خوبه پس سریالهایی مثل ترش و شیرین و سه در چهار چی ان ؟؟ سریال تراز طنز ب کارهای عطاران و صالحی میگن ک کاملا اجتماعی هستن و حرف برای گفتن دارن
میگن چرا مخاطب صدا و سیما ریزش داره خوب وقتی خودتون تولیدات خودتون رو سانسور میکنید دیگه چه انتظاری دارید واقعا این حد از وقاحت وبی توجهی به مخاطب نویره صدا و سیما شده ملک پدری آقایون هرچی بخواهند میزارن هر برنامه ای روهم که دلشون بخواد از کنداکتور پخش حذف میکنند
به قول محسن تنابنده در مصاحبه با خوده تلویزیون توی این مملکت هر کی رشد کنه باید نوکش(بالاش) چیده بشه پایتخت هم زیادی رشد کرده.بعلاوه اینکه سانسورچی های متمایل به یک جناح خاص در همیشه طوری عمل کردن انگار اون جریان از خودش شک داره. والله دیگه این رفتارهای پیش پا افتاده فقط باعث تنفر مخاطب میشه و بس ، یعنی این سازمان عریض و طویل متوجه مطلب به این سادگی نمیشه؟
یکی از بهترین سریالهای ایرانی هست. علت اصلی اونم اینه که هر خانواده ایرانی یه نقی معمولی داره (: وقتی سری جدید پایتخت پخش میشه خیابون ها خلوت میشه. بازیگری محسن تنابنده بینظیره.
ز حق توفیق خدمت خواستم/ دل گفت پنهانی چه توفیقی بهتر از اینکه خلق را بخندانی
عالی بود پایتخت ۶
آخه یعنی چی نمیزارین بخش بشه مگه چه اشکالی داره یک عدهای حرف الکی زدند آخه سریالی که این همه مخاطب داره چرا نباید بخش بشه تو را پخش کنید
خودتون خسته نکنید دیگه کسی صدا و سیما رو نگاه نمیکنه
میدونید چرا چون صداوسیما مردمی نیست
والله نمیدونم هدف مدیران چیه…حالگیری کردن..یا مخفی کردن حقایق ..خب پایتخت ۶ چرا نباید پخش بشه از چی میترسید..هر چن ببینده تلویزیون هم ک خداروشکر ریزش کرده
امشب من داشتم نگاه میکردم از شبکه ای فیلم یهو قطع کردن دیگه هم پخش نشدواقعا جای تاسف داره برا صداو سیما که هرکاری دلشون میخواد میکنن و نظرملت هم براشون مهم نیس بعد هم میگن مردم اینجور خواسته و ما قسمت 6 رو حذف کردیم فک میکنن مردم این چرت پرتاشون رو باور میکنن بابا جمع کنید
هرکاری هم بکنید ولی مردم اگاه شدن میفهمن که شماها فقط دروغ گو هستید.
خب از نلوبیون ببینید اینقدر جلز ولز نداره.
ولی واقعا یه سریال تکراری چرا باید اینقدر ذهن ما رو به خودش مشغول کنه و وقت و عمر گرانبهای ما انسانها رو تلف کنه ، نه اینکه عمر مثل برق و باد میگذره و ما مسافر این دنیا هستیم و جای اصلی ما اینجا نیست کاش خودم و همه ما کمی به خودمون بیایم و ارزش هر دقیقه عمرمون رو بفهمیم و بیهوده و باطل هدر ندیم و چمدون سفر رو اماده کنیم که ارزش انسان خیلی بالاتر از این حرفهاست
نمی دونم آخه ی دل خوشی دارین اونم آزمون گرفتن ۴ ساله پخش نمیشه
از وقتی آقای تنابنده و تیمشون وارد بازی های سیاسی شدن از چشممون افتادن چه شش چه هفت و .. ، کسی که وطنش و مردم کشورش رو دوست نداشته باشه دیدنی نیس😒
کی آخه آی فیلم نگا میکنه
کلا سریال چرت و پرتی هست همون بهتر که اصلا پخش نشه
من و خانواده فقط پایتخت یک رو دیدیم بقیه اش دعوا جنگ کش مکش و روانی بازی بود 🤮🤮
به جد میشه گفت سریال پایتخت یکی از بهترین سریالهای صدا و سیما بود و در حوزه طنز که حقیقتا بی رغیب . ضمنا از صدا و سیما به خاطر پخش سریالهای بسیار ضعیف مثلا طنزی که در ماههای رجب و شعبان پخش کرد انتقاد دارم ، حقیقتا هیچکدوم من و خانواده ام رو جذب نکرد و میشه گفت افتضاح بودند !
صدا و سیما اگه این شبکه ی آی فیلم و پخش سریالهایی مث پایتختم نداشت،دیگه مخاطبی واسش نمیموند،بسه دیگه مردمو از همه چی انداختین،خنده هم از خونه ها رفته نمیزارین حتی یه سریال خوب مث سالهای گذشته تولید وپخش بشه،خوشبحال ماه رمضان سالهای پیش که به عشق سریالای طنزش افطار میکردیم،حیف و صدحیف…
تنها سریال یه که هنوز باعث خنده و خوشحالی مردم شده .از اونجا هم که شما فقط دنبال تعصبات و سوگواری هستید میخواهید این یک ذره هم به کام مردم تلخ کنید ؟
به ن طی ر من صدا و سیما هر چی به نفع خودش باشه پخش میکنه و هر جا ببینن به نفعشون نیست به نظر مردم هیچ اهمیتی نمیدن
بنده حدا آقای سیروس مقدم و محسن تنابنده که این همه اذیت شدن و زحمت کشیدن و الان باید این طور زحماتشون نادیده گرفته بشه
یعنی چه فصل 6 پخش نمیشه؟
خوب کاری نداره ما تو فلش نگاه میکنیم😊
چقدرساده اند مسئولینی که با سانسور وفیلتر وتحویل دروغ به مخاطب فکر میکنن با بچه طرف هستند، خب وقتی مخاطب اینهمه دورویی رو میبینه معلومه که بسمت ماهواره واینستا وبقیه سایتهای خارجی بدون سانسور میل پیدا میکنه، وبا فیلتر شکنی که بعضی از آقازاده ها میفروشن وارد سایتهای پلمپ شده میشن، ونتیجه ریزش مخاطب تلویزیون،
اگر قراره واقعیتها سانسور بشه اینهمه شبکه درتلویزیون چرا باپول ملت راه اندازی شده؟
احتمالا بخاطر اون احمق مهران احمدی بوده که نمک خورده و نمکدون شکسته. درفصل ششم قیافه اون ملعون هم بود
سلام چرا نباید فصل ۶پایتخت بگذارید ما همه فصل های پایتخت را دوست داریم اینقدر نامردی نکنید پایتخت ۶ را برگزار کنید
کلا الان صدا سیما یه سریال طنز گذاشته اونم به مردم زیادی دیدید جرا از خوشحال شدن مردم ۱ ساعت در طول روز دریغرمیکنید شما حق ندارید به جای مردم تصمیم بگیرید هر کی از هر سکانسی خوشش،نمیاد نگاه نکنه هرکی جرات همچین تصمیم احنقانه ای گرفته میتونه بره محفل نگاه کنه ولی ما دوست داریم پایتخت ببینیم
متاسفم برای صدا وسیما ک عوامل قشنگ ترین و جذاب ترین سریال تلویزیونی رو انقدر اذیت کرده ،اونا برای لبخند ما زحمت کشیدن شما برای گند زدن ب اعصاب همه فقط ایراد بنی اسرائیلی میگیرید
کلا من خودم به شخصه فقط تایم پخش پایتخت خوشحالمو یه 40 دقیقه زندگی میکنم…اونوقت شما میگید پایتخت 6 نمیدونم چی.. هیچیش نبود اتفاقا خیلی هم خوب بود
باعرض پوزش شما مدیران صدا و سیما آنقدر خودخواهی که به نظر مردم توجهی ندارید و سلیقه شخصی برایتان مهم است واقعا برای ایران و ایرانی نگرانم و متاسفم که صدا و سیمای ضعیفی داریم از نظر پخش وساخت فیلمهای زیبا و قشنگ گویا مردم ما فقط باید گریه کنند وصدا و سیمای ما فقط متعلق به شهدا و خانواده هایشان میباشد واین اصلا خوب نیست لطفاً رییس صدا و سیما را عوض کنید
بطور کل پایتخت تا فصل پنجم خوب بود …از آیفیلم ممنونم که قراره فصل شش رو پخش نکنه 😂😂😂