سه شنبه, شهریور 11, 1404
فیلم‌نیوز
تبلیغات
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
فیلم‌نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی اخبار مهم

استفاده از لوگوی «کتاب‌باز» در آیتم فرعی برنامه «دیدی نو» در شبکه نسیم | تلویزیون ارزشی برای برندهایش قائل نیست

فیلم نیوز توسط فیلم نیوز
11 شهریور 1404
در اخبار مهم, تلویزیون
0
استفاده از برند محبوب «کتاب باز» در آیتم فرعی برنامه «دیدی نو» در شبکه نسیم

طرح از: شبنم رضوانی

«کتاب‌باز» بدون شک یکی از بهترین برنامه تلویزیونی در حوزه کتاب و ادبیات بود. سروش صحت در این برنامه توانست تاثیر بسیار زیادی روی بالا رفتن سرانه مطالعه کشور داشته باشد و پای چهره‌های مهمی را به تلویزیون باز کند. بعد از چند فصل، درحالی که این برند نزد کتاب‌خوان‌ها ارزش و اعتبار زیادی پیدا کرده بود، «کتاب‌باز» تعطیل شد. آن زمان مدیر شبکه نسیم اعلام کرد قصدش تحول محتوایی و ارتقاء فرم و محتوا در «کتاب‌باز» است اما هیچ‌گاه چنین اتفاقی نیفتاد. حالا «اکنون» سروش صحت، مدت‌هاست در پلتفرم فیلیمو در مرکز توجه‌ها قرار گرفته اما مدیران تلویزیون به جای استفاده درست از برند «کتاب‌باز»، لوگوی آن را در آیتمی فرعی و در قالبی غیرجذاب در برنامه «دیدی نو» مورد استفاده قرار داده‌اند. این نشان می‌دهد مدیران کمترین اعتباری برای برندهایشان قائل نیستند.

به گزارش فیلم‌نیوز، شبکه نسیم چند وقتی است برنامه‌ای به نام «دیدی نو» را در حوزه کتاب روی آنتن می‌برد؛ برنامه‌ای که اخیرا سری جدید آن با اجرای ایوب آقاخانی روی آنتن رفته و به‌طور کلی اثری استاندارد و قابل‌قبول به نظر می‌رسد.

استفاده از برند «کتاب‌باز» در آیتمی فرعی در برنامه «دیدی نو» شبکه نسیم.

«دیدی نو» برنامه‌ای ساده و بی‌ادعاست و طبیعتا نمی‌تواند جای «کتاب‌باز» سروش صحت را در شبکه نسیم بگیرد اما مخاطبان خودش را هم دارد. این برنامه در سری جدید آیتمی اضافه کرده است که در آن به شهرهای کوچک و روستاها سر می‌زنند و از نوجوانان می‌خواهند کتابی به هم‌سن‌وسال‌هایشان معرفی کنند. این نوجوانان پشت تریبونی قرار می‌گیرند که لوگوی برنامه «کتاب‌باز» روی آن نقش بسته است و شروع می‌کنند به معرفی کتاب.

کاری به کیفیت این آیتم و اهدافی که پیش‌رو دارد نداریم. سوال اینجاست که آیا واقعا شأن برندی در قدوقواره «کتاب‌باز» این است که لوگوی آن در آیتمی کوتاه از یک برنامه دیگر و با این ویژگی‌ها مورد استفاده قرار بگیرد؟ آن‌هم کتاب‌بازی که یکی از برندهای مهم شبکه نسیم بوده و میزبان چهره‌های مهمی شده است؟

«کتاب‌باز» با اجرای سروش صحت در چند فصل میزبان چهره‌های مطرح بسیاری بوده است.

محمدرضا خوش‌رو، مدیر شبکه نسیم بعد از تعطیلی «کتاب‌باز» اعلام کرده بود اصلی‌ترین دلیل برای عدم همکاری با سروش صحت، « نیاز برنامه به «تحول محتوایی» و «ارتقاء فرم و محتوا» است.» او تأکید کرده بود که «برنامه در حال استراحت است تا با بررسی‌های لازم، با کیفیت بهتر و محتوای غنی‌تر به آنتن بازگردد.»

حالا غنایی که از آن صحبت به میان می‌آوردند کجاست؟ استفاده از برند «کتاب‌باز» در آیتم فرعی «دیدی نو» به معنای «تحول محتوایی» و «ارتقاء فرم و محتوا» است؟

پست های مشابه :

عموی فتیله‌ای جای سروش صحت را گرفت اظهارنظر سروش صحت درباره احتمال بازگشت به تلویزیون | صحت: انگیزه‌ای برای کار در تلویزیون ندارم سروش صحت در ویژه برنامه «فوتبال 360» اعلام کرد به زودی برنامه‌ای در سبک و سیاق «کتاب باز» برای شبکه خانگی تولید می‌کند.در گفت وگوی عادل فردوسی‌پور با سروش صحت در برنامه «فوتبال 360» مطرح شد | سرنوشت یکسان «کتاب باز» و «نود» در نحوه حذف از تلویزیون برنامه‌ای مشابه برنامه «کتاب باز» با اجرای سروش صحت از فیلیمو پخش خواهد شد.مشخص شدن پتلفرم برنامه جدید سروش صحت در حوزه کتاب | صحت با برنامه‌ای مشابه کتاب‌باز در فیلیمو
برچسب ها: دیدی نوسروش صحتکتاب باز
پست قبلی

دور جدید اکران سینماها با نمایش «ناجورها»، «ناتوردشت»، «آدم‌فروش» و «سینما متروپل»| ورود تازه‌نفس‌ها به میدان

پست‌ بعدی

خاطره‌بازی الهام نامی با نقش کوتاهش در سریال «شهرزاد» | نامی: شهرزاد جادویم کرد

پست‌ بعدی
الهام نامی بازیگر نقش سیمین در سریال «شکارگاه» از شناخته شدنش با نقش کوتاهی در سریال شهرزاد گفته است

خاطره‌بازی الهام نامی با نقش کوتاهش در سریال «شهرزاد» | نامی: شهرزاد جادویم کرد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت

درباره ما

فیلم‌نیوز

«فیلم نیوز» مطرح ترین و پریازدیدترین رسانه سینمایی ایران است که فعالیتش را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده است. پوشش لحظه ای اخبار سینمای ایران و جهان، پخش زنده مراسم و جشنواره های سینمایی، گفتگوهای متنوع با هنرمندان و کمپین تبلیغاتی فیلم ها و سریال های مطرح از جمله فعالیت های «فیلم نیوز» طی سال های گذشته بوده است.

دسته بندی

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما

© 2023 فیلم نیوز نویسنده: علیرضا امیرگانی