پنجشنبه, خرداد 22, 1404
فیلم‌نیوز
تبلیغات
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
فیلم‌نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی اخبار مهم

 آگراندیسمان، قسمت هفتم | بررسی بازی هدی زین‌العابدین در سریال «در انتهای شب» | وقتی از عشق حرف می‌زنیم

فیلم نیوز توسط فیلم نیوز
25 خرداد 1403
در اخبار مهم, نمایش خانگی
0
هدی زین‌العابدین در سریال «در انتهای شب» یکی از کامل‌ترین و بهترین بازی‌هایش را ارائه داده است.

طرح از :شبنم رضوانی

«در انتهای شب» از همان نقطه شروع به دلیل نمایش ملموس یک زندگی واقعی، توانست احساسات و عواطف مخاطبانش را درگیر کند. شخصیت‌پردازی عمیق این سریال به همراه بازی درخشان بازیگرانش باعث شد بتوانیم بخشی از وجود خودمان را در این شخصیت‌ها ببینیم و به همین جهت کاملا با آنها همذات‌پنداری کنیم. هدی‌ زین‌العابدین که سال‌های اخیر در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی مثل «عرق سرد»، «زالاوا»، «رهایم کن» و … موفق ظاهر شده این‌بار هم کنار پارسا پیروزفر بازی قدرتمندی از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش فیلم‌نیوز، کمتر سریالی را سراغ داریم که در همین قسمت‌های ابتدایی توانسته باشد تا این حد در روح مخاطبانش نفوذ کند. آیدا پناهنده از جمله کارگردان‌هایی است که در اکثر آثارش با شخصیت‌هایی عمیق و ملموس، احساسات مخاطبانش را درگیر کرده است. به بهانه انتشار قسمت چهارم این سریال، آگراندیسمان این قسمت را به هدی زین‌العابدین اختصاص داده‌ایم.

هدی زین‌العابدین در سریال «در انتهای شب» یکی از کامل‌ترین و بهترین بازی‌هایش را ارائه داده است.
تحول ظاهری «ماهرخ» بعد از جدایی تعجب بهنام را هم به همراه داشت.

ویژگی ظاهری | در دو قسمت اول سریال، ماهی را با موهایی جوگندمی و چهره‌ای ساده و بدون آرایش می‌بینیم. او در قالب زنی قرار دارد که تمام وقتش را در خدمت خانواده است و کارهای خانه و بیرون از خانه و رسیدگی به بچه و نگرانی بابت قسط خانه و مدیریت مسائل اجازه نمی‌دهد به خودش برسد. در قسمت سوم اما بعد از جدایی با موهای مش‌شده و آرایش و تتوی روی دست به خانه‌ی همسر سابقش می‌آید و او هم از دیدن چهره جدید ماهی غافلگیر می‌شود.

هدی زین‌العابدین در سریال «در انتهای شب» یکی از کامل‌ترین و بهترین بازی‌هایش را ارائه داده است.
هدا زین العابدین تحت هدایت آیدا پناهنده توانسته به درستی ابعاد شخصیتی «ماهرخ» را به تصویر بکشد.

اهمیت نقش | کل ماجراهای سریال پیرامون رابطه یک زن و مرد در زندگی مشترک روایت می‌شود. ماهی زنی است که ده سال پیش سر کلاس دانشگاه به استادش که ده سالی از او بزرگ‌تر است دل ‌می‌بندد و احساس می‌کند نمی‌تواند بدون حضور او ادامه دهد. همه‌چیز عاشقانه شروع می‌شود و او حتی مهریه‌اش را هم بیست‌وپنج شاخه گل مریم قرار می‌دهد. در مسیر زندگی اما همه‌چیز تغییر می‌کند و عشق تحت‌الشعاع شرایط سخت قرار می‌گیرد. ماهی می‌خواهد همه‌چیز را تحت کنترل داشته باشد و زندگی را به بهترین شکل پیش ببرد اما کمال‌گرایی بیش‌ازاندازه‌ او در کنار مسئولیت‌ناپذیری همسرش وضعیت آزارنده‌ای برای هردو رقم می‌زند. این مسئله باعث می‌شود روزبه‌روز از هم دور شوند آنهم درحالی که هنوز هم یکدیگر را دوست دارند. ماهی تمام‌مدت حتی تا لحظه‌ای که روی صندلی طلاق می‌نشیند امیدوار است شرایط تغییر کند و بتواند باز هم همان رابطه عاشقانه را از سر بگیرد اما موفق نمی‌شود. بعد از جدایی هم نمی‌تواند تحمل کند زن دیگری به همسرش نزدیک شود و به همین دلیل به بهانه‌های مختلف به خانه او می‌آید.  

هدی زین‌العابدین در سریال «در انتهای شب» یکی از کامل‌ترین و بهترین بازی‌هایش را ارائه داده است.
هدا زین العابدین و پارسا پیروزفر زوج جذابی از کار درآمده‌اند.

جنس بازی |  ویژگی مهم بازی هدی زین‌العابدین در نقش ماهی به توانایی او در انتقال احساسات درونی این شخصیت برمی‌گردد. در ظاهر هیچ‌کس متوجه احساسات او نمی‌شود و همه گمان می‌کنند مشکل اصلی از سخت‌گیری او و کمال‌گرایی‌اش می‌آید اما وقتی به این شخصیت نزدیک می‌شویم کاملا می‌توانیم رد تمام خلأهایی که در زندگی با آنها روبه‌روست را بفهمیم. او مدام تلاش می‌کند خودش را ثابت کند و احساساتش را به بهنام بفهماند اما پشت‌سرهم شکست می‌خورد و همین هم باعث می‌شود همیشه چشم‌هایش پر از اشک باشد و موقع حرف زدن نتواند بغض توی گلویش را کنترل کند. او در ظاهر خودش را موافق جدایی نشان می‌دهد اما حالات چهره‌اش حاکی از این است که با تمام وجود می‌خواهد کنار بهنام بماند؛ بهنامی که روزی می‌شناخته و از عشق او سرشار می‌شده اما حالا انگار نمی‌تواند تمام او را کنار خودش داشته باشد. این نمایش جذاب از تضاد درون و بیرون، مهمترین ویژگی بازی زین‌العابدین است که هربار به شکلی متفاوت بروز پیدا می‌کند.  

هدی زین‌العابدین در سریال «در انتهای شب» یکی از کامل‌ترین و بهترین بازی‌هایش را ارائه داده است.
سکانس محضر یکی از تاثیرگذارترین سکانس‌های سریال «در انتهای شب» بود.

سکانس به‌یادماندنی | یکی از درخشان‌ترین سکانس‌ها با بازی هدی زین‌العابدین در «در انتهای شب»، جایی است که همراه با منشی دفتر ازدواج و طلاق به آبدارخانه می‌رود و سیگار می‌کشد. زن از او درباره آشنایی‌اش با بهنام می‌پرسد و موقع حرف زدن درباره روزهای عاشقانه‌ای که با بهنام از سر گذرانده، چشم‌هایش برق می‌زند و روی لب‌هایش لبخند می‌نشیند و طوری احساساتش را بروز می‌دهد که می‌فهمیم هنوز هم همان‌قدر بهنام را دوست دارد.  این نمایش عاشقانه آنهم درست زمانی که بهنام با بی‌حوصلگی و عصبانیت رفته است تا بیست‌وپنج شاخه گلی را که مهریه اوست برایش بگیرد، اوج احساسات او را به نمایش می‌گذارد. این نمایش عاطفی با اظهارنظرهای بامزه منشی شکل دیگری به خود می‌گیرد و نهایتا به سکانس تلخ جاری شدن صیغه طلاق و اشک ریختن‌های مداوم ماهی می‌رسد.

«در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده براساس فیلمنامه مشترک آیدا پناهنده و ارسلان امیری ساخته شده و پارسا پیروزفر، هدی زین‌العابدین، علیرضا داوودنژاد، سحر گلدوست، نسرین نصرتی و … هر هفته جمعه‌ها در پلتفرم «فیلم‌نت» منتشر می‌شود.

پست های مشابه :

«در انتهای شب» عنوان نخستین سریال خانگی آیدا پناهنده است که از سوم خرداد انتشار خود را آغاز کرد.نگاهی به قسمت اول سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده | روایتی شیرین از تلخی یک زندگی   صحنه رقص پسر و مادر با بازی پارسا پیروز‌فر و احترام سادات برومند در سریال «در انتهای شب» به دستور ساترا حذف شد.درباره روند انعکاس احساسات میان مادرها و پسرها در فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به بهانه حذف سکانس جذاب رقص مادر و پسر «در انتهای شب» | عواطف مادرانه آن سوی خط قرمز سریال «در انتهای شب» نخستین تجربه سریال سازی آیدا پناهنده از سوم خرداد ماه انتشار خود را به شکل اختصاصی از پلتفرم «فیلمنت» آغاز می‌کندراز شعار تبلیغاتی برای «دیگه دیره واسه خاطره ساختن…» فاش شد | 03 /03 /03 «در انتهای شب» می‌آید سریال در انتهای شب به کارگردانی آیدا پناهنده از جمله سریال‌هایی است که توانسته با روایت درستی که از روابط یک زن و شوهر دارد به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کند.پرونده‌ای برای تاثیرگذارترین صحنه‌های طلاق از «هامون» تا «در انتهای شب» | قصه یک جدایی
برچسب ها: آیدا پناهندهپارسا پیروزفردر انتهای شبفیلمنتهدا زین العابدین
پست قبلی

توفان مجریان سابق تلویزیون در ویدئو‌کست «فوتبال 360» | رضا جاودانی : «نود» تعطیل شد، فساد در فوتبال شروع شد

پست‌ بعدی

درباره سریال «داریوش» اولین تجربه کارگردانی هادی حجازی‌فر در شبکه خانگی  | یاور همیشه مومن

پست‌ بعدی
سریال داریوش دومین تجربه کارگردانی هادی حجازی‌فر قرار است چهارشنبه‌ها به جای سریال «افعی تهران » منتشر شود.

درباره سریال «داریوش» اولین تجربه کارگردانی هادی حجازی‌فر در شبکه خانگی  | یاور همیشه مومن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت

درباره ما

فیلم‌نیوز

«فیلم نیوز» مطرح ترین و پریازدیدترین رسانه سینمایی ایران است که فعالیتش را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده است. پوشش لحظه ای اخبار سینمای ایران و جهان، پخش زنده مراسم و جشنواره های سینمایی، گفتگوهای متنوع با هنرمندان و کمپین تبلیغاتی فیلم ها و سریال های مطرح از جمله فعالیت های «فیلم نیوز» طی سال های گذشته بوده است.

دسته بندی

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما

© 2023 فیلم نیوز نویسنده: علیرضا امیرگانی