جمعه, خرداد 23, 1404
فیلم‌نیوز
تبلیغات
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
فیلم‌نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی اخبار مهم

آنالیز فروش فیلم حسین میرزا محمدی در روزهایی که کمدی‌ها اکران نبودند | سود بزرگ «کت چرمی» از غیبت کمدی‌ها

فیلم نیوز توسط فیلم نیوز
7 مرداد 1402
در اخبار مهم, سینمای ایران
0
آنالیز فروش فیلم حسین میرزا محمدی در روزهایی که کمدی‌ها اکران نبودند | سود بزرگ «کت چرمی» از غیبت کمدی‌ها

جواد عزتی و گلاره عباسی در نمایی از فیلم «کت چرمی»

فیلم «کت چرمی» ساخته حسین میرزا محمدی با افزایش تعداد سانس‌های بهترین عملکرد را در غیاب فیلم‌های کمدی در دهه اول محرم  به‌نام خود ثبت کرده است.

 به گزارش فیلم‌نیوز ، حسین میرزامحمدی در اولین تجربه کارگردانی بلند خود سراغ سوژه‌ای دشوار رفته و «کت چرمی» را به سرانجام رسانده است. رونمایی فیلم در جشنواره فجر واکنش‌های مثبت و منفی به همراه داشت اما از همان زمان، فیلم به‌عنوان یکی از معدود فیلم‌های جشنواره که شانس حداقلی برای توفیق در گیشه داشت، شناخته شد. حضور جواد عزتی در نقش اصلی فیلم و البته سوژه ملتهب آن پشتوانه خوبی برای ورود فیلم به چرخه اکران عمومی بود و با اتکا به همین پشتوانه فیلم با استقبال قابل‌قبول مخاطبان در اکران مواجه شد. البته که هنوز مجموع مخاطبان فیلم از مرز 250 هزار نفر عبور نکرده است.

مجموع سانس‌های نمایش این فیلم در هفته منتهی به ماه محرم هزار و 170 سانس بود که این ظرفیت با حذف فیلم‌های کمدی از جدول پخش به بالغ بر دو هزار و 150 سانس رسید. افزایش بیش از 980 سانس نمایش این فیلم باعث شد مجموع مخاطبان هفتگی فیلم 7 هزار نفر افزایش پیدا کند و از 29 هزار نفر در هفته منتهی به ماه محرم به بیش از 36 هزار نفر در هفته ابتدایی محرم برسد. فیلم در همین ایام، همچنان از ظرفیت تبلیغات تلویزیونی هم بهره‌مند است و این پشتوانه توفیق فیلم در چرخه اکران را ضریب داده است. «کت چرمی» تا اینجا صدرنشین گیشه ماه محرم بوده و باید دید با عبور از دهه اول که سینماها با رکود عمومی مواجه هستند، می‌تواند عملکرد خود را بهبود هم ببخشد؟

عباس جمشیدی‌فر و جواد عزتی در نمایی از فیلم «کت چرمی».

برای رسیدن به‌عنوان «پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سال» فیلم «کت چرمی» رقیبی قدر به‌نام «سه‌کام حبس» را پیش روی خود دارد. فیلمی که فروش غیرمنتظره‌ای را تا به اینجا در گیشه تجربه کرده و فیلم حسین میرزامحمدی راه دشواری برای سبقت از آن دارد. مهمترین چالش فیلم «کت چرمی» اما همچنان فقدان برنامه‌ریزی هدفمند برای بهره‌گیری از پیوست‌های رسانه‌ای است. فیلم ظرفیت بالایی برای راضی نگه داشتن مخاطبان در داخل سالن دارد اما برای کشاندن مخاطب به سالن، باید بیشتر روی موج‌سازی رسانه‌ای سرمایه‌گذاری کند. فیلم تا همینجا عملکرد موفقی در گیشه داشته است اما برای ادامه راه می‌تواند چند پله‌ای خودش را بالاتر هم بکشد. فاصله نزدیک به 7 میلیاردی با «سه‌کام حبس» را می‌توان به صفر رساند!

فیلم «کت چرمی» به تهیه‌کنندگی کامران حجازی با بازی جواد عزتی، ستاره پسیانی، گلاره عباسی، سارا حاتمی عباس جمشیدی فر و رویا تیموریان از 17 خرداد ماه اکران خود را در سینماها سراسر کشور شروع کرده و تاکنون 11 میلیارد 283 میلیون تمان فروش داشته است.

پست های مشابه :

نگاهی به عملکردعباس جمشیدی‌فردر سال‌های اخیر به بهانه بازی‌اش در فیلم «کت چرمی» | …و ناگهان درخشید گزارشی از فروش سینماها بدون حضور کمدی‌ها تا تعطیلی چهار روزه اکران | درام‌ها سه و نیم میلیارد فروختند فروش 20 هزاربلیت در سه‌شنبه نیم‌بهای بدون کمدی | یک‌سوم مخاطبان«کت چرمی» دیدند گلایه یک بازیگر از سیاست‌هاس سازمان سینمایی|  عباس جمشیدی فر : «کت چرمی» هم مثل «شیشلیک» قلع و قمع شده است
برچسب ها: اکرانحسین میرزا محمدیکت چرمی
پست قبلی

نگاهی به قهرمان‌های زخم‌خورده سینمای مسعود کیمیایی به بهانه سال‌روز تولدش | زخم‌خوردگان عاصی

پست‌ بعدی

تا آخر تابستان منتظر کمدی نباشید | اکران «ویلای ساحلی» و «هتل» به پاییز موکول شدند

پست‌ بعدی
تا آخر تابستان منتظر کمدی نباشید | اکران «ویلای ساحلی» و «هتل» به پاییز موکول شدند

تا آخر تابستان منتظر کمدی نباشید | اکران «ویلای ساحلی» و «هتل» به پاییز موکول شدند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت

درباره ما

فیلم‌نیوز

«فیلم نیوز» مطرح ترین و پریازدیدترین رسانه سینمایی ایران است که فعالیتش را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده است. پوشش لحظه ای اخبار سینمای ایران و جهان، پخش زنده مراسم و جشنواره های سینمایی، گفتگوهای متنوع با هنرمندان و کمپین تبلیغاتی فیلم ها و سریال های مطرح از جمله فعالیت های «فیلم نیوز» طی سال های گذشته بوده است.

دسته بندی

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما

© 2023 فیلم نیوز نویسنده: علیرضا امیرگانی