پنجشنبه, خرداد 22, 1404
فیلم‌نیوز
تبلیغات
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
فیلم‌نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی تلویزیون

10 هزار میلیارد تومان ناقابل ، سهم تلویزیون از آگهی‌های جام‌جهانی

فیلم نیوز توسط فیلم نیوز
11 آذر 1401
در تلویزیون
0
10 هزار میلیارد تومان ناقابل ، سهم تلویزیون از آگهی‌های جام‌جهانی

طبق تعرفه‌هایی که اخیرا درباره قیمت تبلیغات قبل و بین دو نیمه بازی‌های جام‌جهانی منتشر شده، صداوسیما 10 هزار میلیارد تومان تا پایان این رقابت در بخش آگهی‌های بازرگانی دریافتی خواهد داشت.

به گزارش فیلم‌نیوز، چند روزی است که نرخ تعرفه‌های تبلیغات تلویزیونی در فضای مجازی دست به دست می‌شود. طبق این تعرفه‌ها هر ثانیه تبلیغات در زمان قبل و ما بین دو نیمه فوتبال جام‌جهانی ۳۵۰ میلیون تومان است.

اگر قبل و مابین دو نیمه 8 دقیقه آگهی بازرگانی پخش شود مبلغ دریافتی صداوسیما از 64 بازی جام‌جهانی بیش از 10هزار میلیارد تومان می‌شود.

درباره نرخ تعرفه‌های تبلیغات در ساعات دیگر روز هم اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد 10 ثانیه آگهی محصولات در شبکه سه، حدودا یک میلیارد و 720 میلیون تومان است.

طبق این تعرفه‌ها، هزینه پخش تبلیغات در ساعات ابتدایی روز نسبت به غروب و شب کاملا متفاوت است. مثلا قیمت هر ثانیه تبلیغ میان سریال‌های شبانه یا برنامه‌های فوتبالی شبکه سه، به 338 تا 349 میلیون تومان می‌رسد.

بعد از شبکه سه، شبکه خبر بیشترین میزان قیمت پخش آگهی را دارد. هزینه هر ثانیه تبلیغ در شبکه خبر حدودا 151 میلیون و 706 هزار تومان است

در شبکه نسیم، بطور متوسط هزینه تبلیغات 111 میلیون و 833 هزارتومان است.

شبکه‌های یک، تماشا و دو بعد از این سه شبکه قرار می‌گیرند. در شبکه یک میانگین هزینه یک ثانیه تبلیغات حدودا 107 میلیون تومان است. شبکه تماشا با تعرفه ثانیه‌ای 87 میلیون تومان آگهی پخش می‌کند و شبکه دو هم برای هر ثانیه تبلیغ حدود 79 میلیون دریافت می‌کند.

این اطلاعات از منابع رسمی منتشر نشده و صرفا اطلاعاتی است که در اختیار شرکتی برای همکاری در امر تبلیغات قرار گرفته و این روزها در فضای مجازی دست به دست شده است.

پست های مشابه :

عادل فردوسی‌پور : برای گزارش بازی‌ها دعوت شدم، قبول نکردم «جشن رمضان ۹۸» با حضور جواد رضویان روز والیبالی تلویزیون شبکه چهار میزبان دی‌کاپریو و جنیفر لارنس
برچسب ها: تلویزیونجام جهانی 2022 قطر
پست قبلی

صاحبان فیلم‌ها از بلیت فروشی فوتبال سهم می‌خواهند

پست‌ بعدی

جایزه بازن کایه‌دوسینما در اختیار «جاده خاکی»

پست‌ بعدی
جایزه بازن کایه‌دوسینما در اختیار «جاده خاکی»

جایزه بازن کایه‌دوسینما در اختیار «جاده خاکی»

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت

درباره ما

فیلم‌نیوز

«فیلم نیوز» مطرح ترین و پریازدیدترین رسانه سینمایی ایران است که فعالیتش را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده است. پوشش لحظه ای اخبار سینمای ایران و جهان، پخش زنده مراسم و جشنواره های سینمایی، گفتگوهای متنوع با هنرمندان و کمپین تبلیغاتی فیلم ها و سریال های مطرح از جمله فعالیت های «فیلم نیوز» طی سال های گذشته بوده است.

دسته بندی

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما

© 2023 فیلم نیوز نویسنده: علیرضا امیرگانی