تلویزیون
در اوج گرانی مواد غذایی، آموزش غذاهای گران‌قیمت در تلویزیون

تلویزیون روبه‌روی مردم

محتوای برنامه‌های تبلیغاتی آشپزی «دارچین» در شبکه‌های تماشا و نمایش با شرایط اقتصادی و وضعیت زندگی فعلی مردم هم‌خوانی ندارد.

به گزارش فیلم‌نیوز، شبکه‌های تماشا و نمایش چند وقتی است مجددا سری برنامه‌های تبلیغاتی آشپزی «دارچین» را روی آنتن می‌فرستند. در یکی از قسمت‌های «دارچین» که همین چند روز اخیر روی آنتن رفته، سرآشپز برنامه مشغول آموزش جوجه چینی است.

او ماهیتابه‌اش را تا دو سوم پر از روغن می‌کند تا مرغ‌ها به راحتی در آن سرخ شوند.

این برنامه درست در روزهایی روی آنتن می‌رود که قیمت مرغ و روغن، افزایشی ناگهانی داشته و طبیعتا مخاطبان برای خرید هردو ماده غذایی با مشکلات جدی روبه‌رو هستند. سرآشپز برنامه چنان با آب‌وتاب به خوشمزگی و فوق‌العاده بودن طعم و عطر این غذا اشاره می‌کند که دهان همه را آب می‌اندازد.

ضمن اینکه تبلیغ برای یک غذاساز با قیمت یک میلیون و چهارصد هزارتومان از تلویزیون، آنهم در این شرایط، نشان از عدم درک صحیح از وضعیت زندگی مردم دارد.

فیلم‌نیوز

دیدگاهتان را بنویسید