رامبد جوان: هیچ پولی برای شروع فصل جدید نگرفتم، این یک اتهام است!

رامبد جوان در خصوص بازگشت به تلویزیون و ساخت ادامه برنامه «خندوانه» در برنامه رادیویی «بدون انقضا» بیان کرد: «واقعیت این است که قصد ساخت برنامه «خندوانه» را نداشتم و به تلویزیون نیز اعلام کرده بودم که فعلاً نمی‌سازم. این ماجراها به شیوع کرونا در کشور خورد. در این زمان بنده علنی اعلام کردم که این برنامه تا بعد از رفع کرونا ساخته نمی‌شود تا حالمان بهتر باشد و سر حال باشیم.»

او با اشاره به فعالیت‌ این روزهای خود همزمان با شیوع ویروس کرونا گفت: «در این ایام سعی کرده‌ایم که در خانه بمانیم و در کنار همسر و دخترم نوردخت که بهترین اتفاق زندگی من در سال ۱۳۹۸ بود، سرگرم هستم و زندگی می‌کنم.»

جوان در خصوص برخی ابهامات درباره توقف ناگهانی تولید «خندوانه» هم توضیح داد: «متأسفانه برخی از مدیران تلویزیون این موضوع را مطرح کرده‌اند که بنده بابت ساخت برنامه «خندوانه» پول دریافت کرده‌ام ولی به بهانه کرونا این کار را شروع نکرده‌ام! خواستم بگویم این یک اتهام است.»

این مجری تلویزیون تاکید کرد: «انسان باید در ابتدا در قبال خودش احساس مسئولیت کند. یعنی اگر خودمان را دوست داشته باشیم می‌توانیم به دیگران هم احترام بگذاریم و آن‌ها را دوست داشته باشیم.»

او در پایان با اعلام بازگشت خود به تلویزیون و ساخت برنامه «خندوانه» گفت: «قول خواهم داد روزی با حال خوب و تیمی سرحال و شرایط خوب به تلویزیون بیاییم و کلی اتفاقات خوب رقم بزنیم.»

منبع: مهر

 

پست‌ بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *