جمعه, مهر 18, 1404
فیلم‌نیوز
تبلیغات
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
فیلم‌نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی اخبار مهم

بی دقتی در حفظ راکورد گریم بازیگران در سریال «محکوم» | از بهبود فوری جراحت «نسرین» تا کم و زیاد شدن حجم ریش و سبیل «ادیب»

فیلم نیوز توسط فیلم نیوز
18 مهر 1404
در اخبار مهم, سینمای ایران, نمایش خانگی
0
در قسمت ششم محکوم شاهد دو گاف بزرگ بودیم که هر دو به عدم حفظ راکورد گریم بازیگران مربوسط می‌شد.

طرح از :شبنم رضوانی

قسمت ششم سریال «محکوم» ساخته سیامک مردانه با یک بی‌دقتی غیر قابل اغماض مواجه بود و آن عدم حفظ راکورد گریم کاراکترهای نسرین با بازی ساره بیات و ادیب فروتن با بازی پژمان جمشیدی است. در این قسمت با تغییر سکانس‌هایی که پیوستگی زمانی داشتند شاهد بهبود زخم صورت نسرین و زیاد و کم شدن حجم ریش و سبیل ادیب بودیم.

به گزارش فیلم‌نیوز، در قسمت ششم سریال «محکوم» به کارگردانی سیامک مردانه، با گاف‌هایی روبه‌رو هستیم که برایمان عجیب است چطور پیش از مخاطبان، خود کارگردان و منشی صحنه متوجه آنها نشده‌اند.

ماجرا از این قرار است که کاراکتر نسرین با بازی ساره بیات، در ابتدای قسمت ششم با سروصورتی زخمی و پر از خون دیده می‌شود. او به خانه می‌رود و صبح روز بعد درحالیکه جراحت عمیقی روی بینی‌اش دیده می‌شد و لب پایینش هم زخمی است از در خانه بیرون می‌آید. ادیب فروتن بازرس پرونده پسر نسرین با بازی پژمان جمشیدی منتظرش ایستاده و به او می‌گوید حالا که مصر است پسرش قاتل نیست همراهش می‌رود و کمکش می‌کند. در این شرایط ریش‌هایی ادیب فروتن پرپشت است.

در قسمت ششم محکوم شاهد دو گاف بزرگ بودیم که هر دو به عدم حفظ راکورد گریم بازیگران مربوسط می‌شد.
بهبود زخم صورت نسیرین در حد فاصل دو سکانس پیوسته

آنها سوار ماشین می‌شوند تا به نقاط پایین شهر بروند و کار ناتمام نسرین را تمام کنند. وقتی از ماشین پیاده می‌شوند و دیگر خبری از زخم روی صورت نسرین نیست یا شاید آنقدر کمرنگ است که در یک نگاه دیده نمی‌شود. درحالیکه فاصله این سکانس تا سکانس قبلی فقط چند دقیقه یا نهایتا یک ساعت است. چطور ممکن است زخمی به آن عمیقی که روی بینی نسرین وجود دارد ظرف چند دقیقه تا یک ساعت مداوا شود و ردی از آن نماند؟

در قسمت ششم محکوم شاهد دو گاف بزرگ بودیم که هر دو به عدم حفظ راکورد گریم بازیگران مربوسط می‌شد.
کم و زیاد شدن حجم ریش ادیب فروتن در حد فاصل دو سکانس پیوسته.

در سکانس بعد که در ادامه همان سکانس است، ادیب وارد قهوه‌خانه می‌شود در این سکانس حجم محاسن ادیب کاملا کم شده بنحوییکه شاید مخاطب گمان کند او در ماشین نسیرین صورتش را اصلاح کرده است. بعد از پایان این سکانس و در سکانس بعدی که آن‌ها فرد مورد نظر را تعقیب می‌کنند و دم در خانه مشکوک او کشیک می‌دهند دوباره محاسن ادیب کاملا پرپشت شده است.

مطمئنا این سکانس رج زده شده و با توجه به شرایط مهیا بودن لوکیشن‌ها و… جلوی دوربین رفته‌اند و احتمالا بین ضبط هر سکانس از یک تا چند هفته فاصله افتاده، اما وظیفه منشی صحنه و البته خود کارگردان این است که حواسشان به ابتدایی‌ترین امور که حفظ راکورد گریم بازیگران است ، باشد

سریال محکوم نخستین تجربه کارگردانی سیامک مردانه است که هر هفته چهارشنبه‌ها از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

پست های مشابه :

قسمت اول سریال محکوم اولین ساخته سیامک مردانه منتشر شد.نگاهی اجمالی به قسمت اول سریال «محکوم» به کارگردانی سیامک مردانه | علی‌الحساب یک پایان غافلگیرکننده سریال «محکوم» روی الگو سریال «پوست شیر» و «شنای پروانه» جلو می‌رود.حرکت سریال «محکوم» روی الگوی «پوست شیر» و «شنای پروانه» | این‌بار ورود یک زن به دنیای ارازل برای کشف حقیقت آیا سریال محکوم در همان مسیر قصه «زیر تیغ» گام برمی‌دارد؟آیا پیش بینی‌ها درباره سریال سیامک مردانه درست از آب در‌می‌آید | «محکوم» زیرتیغ می‌رود روند اتفاقات در قصه محکوم به گونه‌ای است که سوالاتی را در ذهن مخاطبانش ایجاد کرده است.واکنش مخاطبان به برخی ابهامات سریال «محکوم» بعد از انتشار قسمت چهارم | برای خودتان هم سوال نشد؟
برچسب ها: ادیب فروتنپژمان جمشیدیساره بیاتسیامک مردانهفیلیمومحکوممنشی صحنهنسیرین
پست قبلی

نشستن گرد پیری بر صورت قهرمان روزهای نوجوانی و جوانی یک نسل | این قافله عمر عجب می‌گذرد؛پیر نشو «فرمانده جومونگ»

پست‌ بعدی

آگراندیسمان؛ قسمت هشتادوچهار | نگاهی به اجرای امیرحسین قیاسی در «نیمه‌شب» و «پامپ2» | استراتژی برای خنده‌های استاندارد

پست‌ بعدی
امیرحسین قیاسی این روزها به ستاره‌ای بی بدیل تبدیل شده است.

آگراندیسمان؛ قسمت هشتادوچهار | نگاهی به اجرای امیرحسین قیاسی در «نیمه‌شب» و «پامپ2» | استراتژی برای خنده‌های استاندارد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت

درباره ما

فیلم‌نیوز

«فیلم نیوز» مطرح ترین و پریازدیدترین رسانه سینمایی ایران است که فعالیتش را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده است. پوشش لحظه ای اخبار سینمای ایران و جهان، پخش زنده مراسم و جشنواره های سینمایی، گفتگوهای متنوع با هنرمندان و کمپین تبلیغاتی فیلم ها و سریال های مطرح از جمله فعالیت های «فیلم نیوز» طی سال های گذشته بوده است.

دسته بندی

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما

© 2023 فیلم نیوز نویسنده: علیرضا امیرگانی