جمعه, مرداد 3, 1404
فیلم‌نیوز
تبلیغات
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
فیلم‌نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی اخبار مهم

آنالیز فروش فیلم علی حضرتی در روزهایی که کمدی‌ها اکران نبودند | کمدی‌ها به تعطیلات رفتند، مخاطبان به تماشای «شهرک» نشستند

فیلم نیوز توسط فیلم نیوز
8 مرداد 1402
در اخبار مهم, سینمای ایران
0
آنالیز فروش فیلم علی حضرتی در روزهایی که کمدی‌ها اکران نبودند | کمدی‌ها به تعطیلات رفتند، مخاطبان به تماشای «شهرک» نشستند

ساعد سهیلی و مهتاب ثروتی در نمایی از فیلم «شهرک»

تعداد سانس‌های نمایش فیلم «شهرک» ساخته علی حضرتی در هفته ابتدایی ماه محرم به 900 سانس رسید که افزایشی تقریبا دو برابری را نشان می‌دهد. جالب اینکه تعداد مخاطبان هفتگی فیلم هم با همین نسبت افزایش داشت.

به گزارش فیلم‌نیوز، فیلم سینمایی«شهرک» در هفت روز منتهی به آغاز ماه محرم، در 460 سانس فرصت اکران داشت و با این ظرفیت 5 هزار و 500 مخاطب را هم به سالن‌های سینما کشاند. با حذف فیلم‌های کمدی و در راستای افزایش طبیعی ظرفیت اکران فیلم‌های غیرکمدی، تعداد سانس‌های نمایش این فیلم هم در هفته ابتدایی ماه محرم به 900 سانس رسید که افزایشی تقریبا دو برابری را نشان می‌دهد. جالب اینکه تعداد مخاطبان هفتگی فیلم هم با همین نسبت افزایش داشت و در هفته ابتدایی ماه محرم، حدود 10 هزار نفر برای تماشای این فیلم بلیت تهیه کردند.

 فیلم «شهرک» در غیاب کمدی‌ها عملکردی قابل‌قبول در گیشه داشت، اما این اتفاق نشان از آن دارد که مشکل اصلی فیلمی از جنس «شهرک» نه ظرفیت اکران، که فرآیند اطلاع‌رسانی و تبلیغات است. فیلم در غیاب کمدی‌ها، چهارمین فیلم در فهرست فروش سینماها بوده و 430 میلیون تومان هم به مجموع فروش خود اضافه کرده است اما آیا می‌تواند در ادامه خودش را بالا بکشد؟

ساعد سهیلی و مجید پتکی در نمایی از فیلم «شهرک»

حضور ساعد سهیلی در نقش اصلی «شهرک» پشتوانه چندان مستحکمی برای تضمین موفقیت آن در گیشه به حساب نمی‌آید اما نمی‌توان این نکته را نادیده گرفت که فیلم، علاوه‌بر فضای داستانی پرتعلیق، از نظر ترکیب بازیگران هم به خوبی می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند. فیلم هنوز در مسیر اکران یک فیلم تازه‌نفس به‌حساب می‌آید و با برنامه‌ریزی درست برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و مهمتر از‌ آن ایجاد موج‌های تبلیغاتی می‌تواند جایگاه خود در جدول فروش سینماها را ارتقا ببخشد. البته همه این‌ها در حالی است که عوامل فیلم چنین انگیزه‌ای داشته باشند! هرچند فروش برای همه صاحبان آثار موضوعیت دارد اما چالش اصلی این روزهای سینمای ایران، فیلم‌های «رهاشده در اکران» است که «شهرک» هم به نظر می‌رسد چنین شرایطی دارد!

فیلم سینمایی «شهرک» از چهاردهم تیر ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد.این فیلم تا پیش از تعطیلات سینماها موفق شد با جذب 19 هزار و 834 مخاطب به گیشه 866 میلیون تومان برساند.

پست های مشابه :

اضافه شدن دو فیلم جدید به چرخه اکران تابستان از چهارشنبه | نمایش آخرین یادگار پوراحمد همراه با «شهرک» واکنش بازیگر اصلی فیلم «شهرک» به ممیزی تصویرش در پوستر این فیلم | ساعد سهیلی : سانسورچی هستید یا خیاط گزارشی از فروش سینماها بدون حضور کمدی‌ها تا تعطیلی چهار روزه اکران | درام‌ها سه و نیم میلیارد فروختند فروش 20 هزاربلیت در سه‌شنبه نیم‌بهای بدون کمدی | یک‌سوم مخاطبان«کت چرمی» دیدند
برچسب ها: اکرانساعد سهیلیشهرکعلی حضرتیمهتاب ثروتی
پست قبلی

پایان فیلمبرداری فیلم جدید مهران مدیری و روایت عباس رافعی از چگونگی واگذاری فیلمنامه اولیه اثر به این کارگردان | «ساعت شش صبح» فیلمی تلخ با چاشنی طنزمدیری

پست‌ بعدی

آنالیز فروش فیلم سید رضا میرکریمی در روزهایی که کمدی‌ها اکران نبودند | فرصتی برای تماشای «نگهبان شب»

پست‌ بعدی
آنالیز فروش فیلم سید رضا میرکریمی در روزهایی که کمدی‌ها اکران نبودند | فرصتی برای تماشای «نگهبان شب»

آنالیز فروش فیلم سید رضا میرکریمی در روزهایی که کمدی‌ها اکران نبودند | فرصتی برای تماشای «نگهبان شب»

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت

درباره ما

فیلم‌نیوز

«فیلم نیوز» مطرح ترین و پریازدیدترین رسانه سینمایی ایران است که فعالیتش را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده است. پوشش لحظه ای اخبار سینمای ایران و جهان، پخش زنده مراسم و جشنواره های سینمایی، گفتگوهای متنوع با هنرمندان و کمپین تبلیغاتی فیلم ها و سریال های مطرح از جمله فعالیت های «فیلم نیوز» طی سال های گذشته بوده است.

دسته بندی

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما

© 2023 فیلم نیوز نویسنده: علیرضا امیرگانی