پنجشنبه, خرداد 22, 1404
فیلم‌نیوز
تبلیغات
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
فیلم‌نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی اخبار مهم

نگاهی به قسمت اول سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده | روایتی شیرین از تلخی یک زندگی  

فیلم نیوز توسط فیلم نیوز
4 خرداد 1403
در اخبار مهم, نمایش خانگی
2
«در انتهای شب» عنوان نخستین سریال خانگی آیدا پناهنده است که از سوم خرداد انتشار خود را آغاز کرد.

طرح از : شبنم رضوانی

 مرجان فاطمی | اولین قسمت سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده، پنجشنبه 3 خرداد 1403 در موعد مقرر منتشر شد. قسمت اول این سریال به نام «اتوبوس جهانگردی»، با تمرکز روی زندگی به بن‌بست رسیده یک زوج شروع می‌شود و خستگی‌ها و دلزدگی‌های زندگی در جامعه‌ای مدرن را به تصویر می‌کشد. انتخاب و بازی بازیگران، چگونگی روایت داستان و ارائه اطلاعات در نقطه شروع و همچنین استفاده از قاب‌های جذاب و طراحی صحنه مناسب و … مهمترین دلایلی است که تماشاگران به عنوان نقاط قوت سریال در قسمت اول از آنها یاد کرده‌اند.

به گزارش فیلم‌نیوز، آیدا پناهنده بعد از موفقیت سه فیلم سینمایی «ناهید»، «اسرافیل» و «تی‌تی»، حالا برای اولین‌بار با «در انتهای شب»، سریال‌سازی را در شبکه نمایش خانگی تجربه کرده است؛ سریالی که در نقطه شروع با استقبال خوبی روبه‌رو شده. نگاهی داریم به ابعاد مختلف سریال در نقطه شروع.

«در انتهای شب» عنوان نخستین سریال خانگی آیدا پناهنده است که از سوم خرداد انتشار خود را آغاز کرد.
«در انتهای شب» بعد از فیلم موفق «تی تی» دومین همکاری مشترک آیدا پناهنده با پارسا پیروزفر است.

کارگردانی | آیدا پناهنده در سه فیلم «ناهید»، «اسرافیل» و «تی‌تی» از فضا برای انتقال معنای مدنظرش بهره گرفته بود. سه فیلم قبلی او در شمال کشور روایت می‌شدند و او توانسته بود ماجرای زندگی شخصیت‌هایش را به‌خوبی با عناصر طبیعی گره بزند و از پتانسیل این فضا برای بیان احساسات و مشکلات زندگی شخصیت‌هایش استفاده کند. او حالا برای اولین سریالش «در انتهای شب»، یکی شهرک‌های حومه تهران را به عنوان لوکیشن انتخاب کرده است؛ یک خانه از شهرک‌های مسکونی که به قیمت‌هایی پایین‌تر از شهر و وام‌هایی طولانی‌مدت در اختیار مردم قرار می‌گیرند و بسیاری از ساکنان می‌پذیرند در ازای صرف زمان و هزینه زیاد و خستگی بسیار، به رویای خانه‌دار شدن نزدیک شوند. پناهنده اینبار هم با وجود اینکه قصد دارد روایتی از خستگی و دلزدگی شخصیت‌هایش به تصویر بکشد اما باز هم از رنگ و نور و قاب‌هایی دلپذیر بهره برده و در نقطه شروع، فضایی ملموس از زندگی یک خانواده را پیش روی مخاطبانش گذاشته است.

«در انتهای شب» عنوان نخستین سریال خانگی آیدا پناهنده است که از سوم خرداد انتشار خود را آغاز کرد.
هدا زین العابدین بعد از سریال «رهایم کن» در سریال «در انتهای شب» موقعیت متفاوتی را تجربه می‌کند.

فیلمنامه | همراهی آیدا پناهنده و ارسلان امیری در نگارش فیلمنامه، تا به حال به خلق آثار موفقی مثل «ناهید»، «اسرافیل»، «پاییز نیکایدوها»، «زالاوا» و «تی‌تی» منجر شده و حالا این دو نفر فیلمنامه «در انتهای شب» را هم کنار هم نوشته‌اند. در نقطه شروع سریال با روایت آشفتگی در آخرین روز زندگی یک زن و مرد در کنار هم روبه‌رو هستیم. زن چمدان‌هایش را بسته و مرد با اینکه انگار حرف‌هایی برای گفتن دارد، او را برای این جدایی همراهی می‌کند. همه‌چیز به ماه‌ها قبل و روز تولد مرد برمی‌گردد و اینجاست که با شکل گرفتن یک بحران، وضعیت زندگی آنها از حالتی عادی، به شرایطی پچیده تبدیل شده و زندگی‌شان در مسیر فروپاشی قرار می‌گیرد. در همین قسمت، شخصیت‌ها با جایگاه‌ها، علایق، ویژگی‌ها، ساختار خانوادگی و همچنین نگاهی که به آینده دارند معرفی می‌شوند. در پایان قسمت اول، با شناختی که از هرکدام‌شان به دست می‌آوریم در نقطه‌ای قرار می‌گیریم که می‌توانیم به هردوشان حق بدهیم و درست در همین‌جاست که باید برای تماشای قسمت دوم منتظر بمانیم. 

«در انتهای شب» عنوان نخستین سریال خانگی آیدا پناهنده است که از سوم خرداد انتشار خود را آغاز کرد.
حضور پارساپیروز‌فر در سریال «در انتهای شب» یکی از عوامل اصلی جذب مخاطب است.

بازی‌ها و شخصیت‌پردازی| بعد از همکاری موفق پارسا پیروزفر با آیدا پناهنده در «تی‌تی»، حالا همکاری آنها در سریال «در انتهای شب» هم به یکی از عوامل موفقیت سریال تبدیل شده. پارسا پیروزفر و هدا زین‌العابدین به عنوان یک زوج، بسیار درست و دقیق انتخاب شده‌اند و گریم و چگونگی بازی آنها کنار هم توانسته است این بحران و التهاب و از همه مهمتر خستگی و دلزدگی را منتقل کند. هدا زین‌العابدین در جایگاه زنی مسئولیت‌پذیر که تلاش می‌کند زندگی‌ خانواده‌اش را توسعه دهد و مدیریت جدی اعضا را به عهده بگیرد معرفی می‌شود و پارسا پیروزفر به عنوان مردی که می‌خواهد در لحظه زندگی کند و آرامش داشته باشد و هنر را به هرچیزی ترجیح می‌دهد. او مدیریت زندگی را به همسرش سپرده و به خواست او به زندگی در این شهرک تن داده اما هنوز پنج ماه نگذشته احساس می‌کند خود واقعی‌اش را گم کرده و نمی‌خواهد اسیر تلاش‌های بی‌وقفه برای رسیدن به زندگی رویایی مدنظر همسرش بماند. آنها این تفاوت علایق و سبک زیستن را در پس سال‌ها زندگی مشترک به نمایش گذاشته‌اند. بازی این دو بازیگر به همراه شخصیت‌پردازی موفق‌شان در نقطه شروع به یکی از نقاط قوت سریال تبدیل شده است. رایان سرلک، بازیگری که به واسطه بازی در سریال «زیرخاکی» به شهرت رسیده بود، بعد از ایفای نقش در فیلم سینمایی «تابستان همان‌سال» به کارگردانی محمود کلاری، حالا در سریال «در انتهای شب» هم بازی موفقی به نمایش گذاشته است. علاوه بر اعضای این خانواده، نسرین نصرتی هم خیلی مختصر و کوتاه در نقش همکار زن معرفی می‌شود که البته هنوز نمی‌توان درباره بازی‌اش اظهارنظری کرد.

«در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده، براساس فیلمنامه آیدا پناهنده و ارسلان امیری به تهیه‌کنندگی محمد یمینی ساخته شده و پارسا پیروزفر، هدا زین‌العابدین، رایان سرلک، نسرین نصرتی و … در آن بازی دارند. این سریال جمعه‌ها در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

پست های مشابه :

سریال «در انتهای شب» نخستین تجربه سریال سازی آیدا پناهنده از سوم خرداد ماه انتشار خود را به شکل اختصاصی از پلتفرم «فیلمنت» آغاز می‌کندراز شعار تبلیغاتی برای «دیگه دیره واسه خاطره ساختن…» فاش شد | 03 /03 /03 «در انتهای شب» می‌آید مرداد ماه از سریال کیارش اسدی زاده رونمایی می‌شود | «هفت» ؛ بیست قسمت فقط 6 دقیقه سانسور ، باور کنیم؟ اظهارات خانم بازیگر درباره حواشی و شائبه‌های «پدرخوانده» و «شب‌های مافیا» | بهاره افشاری : سعی کردم در مافیا نماینده زنان حق‌طلب امروز باشم / در پدرخوانده 3 هستم در ادامه شکایت نهاد و سازمان‌ها از سریال‌ها اینبار نوبت به وزارت آموزش و پرورش رسیده که از سریال «افعی تهران» شکایت کند.مروری بر شکایت‌های همیشگی سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از سریال‌ها به بهانه شکایت آموزش و پرورش از «افعی تهران» | شما شکایت کنید، ما که دلمان خنک شد
برچسب ها: پارسا پیروزفردر انتهای شبفیلمنتهدا زین العابدین
پست قبلی

بررسی فروش سینماها در دومین ماه از سال 1403 | روی خوش اردیبهشت به «مست عشق»

پست‌ بعدی

 آگراندیسمان، قسمت پنجم | بررسی بازی ماهور نعمتی در سریال «افعی تهران» | پسر آن دیگری

پست‌ بعدی
ماهور نعمتی بازیگر خردسال «افعی تهران» حضور درخشانی در این سریال دارد.

 آگراندیسمان، قسمت پنجم | بررسی بازی ماهور نعمتی در سریال «افعی تهران» | پسر آن دیگری

دیدگاه‌ها 2

  1. نگار می گوید:
    1 سال پیش

    جناب پیروزفر که همیشه خدا تکراری کجاش عالی
    سریال کسل کننده ای

    پاسخ
  2. .......... می گوید:
    1 سال پیش

    بدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت

درباره ما

فیلم‌نیوز

«فیلم نیوز» مطرح ترین و پریازدیدترین رسانه سینمایی ایران است که فعالیتش را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده است. پوشش لحظه ای اخبار سینمای ایران و جهان، پخش زنده مراسم و جشنواره های سینمایی، گفتگوهای متنوع با هنرمندان و کمپین تبلیغاتی فیلم ها و سریال های مطرح از جمله فعالیت های «فیلم نیوز» طی سال های گذشته بوده است.

دسته بندی

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما

© 2023 فیلم نیوز نویسنده: علیرضا امیرگانی