پنجشنبه, خرداد 22, 1404
فیلم‌نیوز
تبلیغات
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
فیلم‌نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی اخبار مهم

واکنش‌های مختلف به بیل‌بوردهای غیر متعارف سریال «پدر گواردیولا» | یک ایده و یک دنیا چالش

فیلم نیوز توسط فیلم نیوز
4 شهریور 1402
در اخبار مهم, نمایش خانگی
0
واکنش‌های مختلف به بیل‌بوردهای غیر متعارف سریال «پدر گواردیولا» | یک ایده و یک دنیا چالش

نصب بیل‌بوردهای متفاوت و غیر متعارف سریال «پدر گواردیولا» با حضور مهران مدیری در بزرگراه‌ها با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شده. طراحی بیل‌بوردها به این صورت است که هر پنجشنبه ساعت 8 صبح، همزمان با انتشار قسمت جدید سریال، از صورت مهران مدیری خون سرازیر می‌شود.

به گزارش فیلم‌نیوز، انتشار ویدئوهایی از بیل‌بوردهای جدید سریال «پدر گواردیولا» با شعار تبلیغاتی «خون به پا می‌شود… پنجشنبه‌ها ساعت 8 صبح» که مهران مدیری را درحال جاری شدن خون از چهره‌اش نشان می‌دهد با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی روبه‌رو شده. اکثر مخاطبان نسبت به این شیوه تبلیغ انتقاد کرده‌اند.

در این بیل‌بورد تصویری از نقش مهران مدیری در سریال «پدر گواردیولا» به چشم می‌خورد. روزهای پنجشنبه راس ساعت 8 صبح همزمان با انتشار قسمت جدید سریال، از روزنه‌هایی که روی تصویر قرار گرفته رنگ قرمز توی صورت مدیری می‌ریزد که تصویری از خون‌ریزی را تداعی می‌کند.

زیر پست‌هایی که با موضوع این بیل‌بورد منتشر شده‌اند، برخی از مخاطبان نوشته‌اند که کودکان هم در این جامعه زندگی می‌کنند و مواجهه آنها با این بیل‌بورد ترویج خشونت محسوب می‌شود. یکی از آنها این سوال را مطرح کرده که در کل چرا اجازه می‌دهند چنین بیل‌بوردهایی در سطح شهر منتشر شود؟ کاربری نوشته: «متاسفانه در تبلیغات اصلا به روحیه حساس مخاطبان از جمله کودکان توجهی نمی‌شود.»

بعضی دیگر از مخاطبان نوشته‌اند که این اواخر آنقدر روحیه‌شان آسیب دیده است که واقعا تحمل دیدن خون را ندارند و دلشان نمی‌خواهد هنگام حرکت به سمت محل کارشان با چنین صحنه‌هایی روبه‌رو شوند.

کاربرانی به خلاقیت مهران مدیری در تبلیغات اشاره کرده‌اند و یادآوری کرده‌اند که برای «ساعت 5 عصر» ه م از سیگار کشیدن در یک فضای بسته مقابل مهمان‌ها به عنوان تبلیغ استفاده کرده است.

در این بین عده‌ای هم ایده تبلیغاتی فیلم «پدر گواردیولا» را با فضای این فیلم هم‌راستا دانسته‌اند و نوشته‌اند که رفتن به سمت شیوه‌های جدید تبلیغاتی برای فیلم‌ها قابل قبول است و باید به خلاقیت‌ها احترام گذاشت. کاربری هم نوشته: «اگه این بیل‌بورد برای تبلیغ یه فیلم و سریال خارجی بود و توی یکی از خیابون‌های آمریکا نصب شده بود، همه تعریف می‌کردن.» کاربر دیگری به خلاقیت این تبلیغ اشاره کرده و نوشته: «کجای این تبلیغ وحشتناکه؟ ما عادت نداریم به خلاقیت چرا کار رو زیر سوال می‌بریم؟»

سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌الله، از 12 مرداد، پنجشنبه‌ها توسط پلتفرم تماشاخونه منتشر می‌شود.

پست های مشابه :

بررسی قسمت اول سریال «پدرگواردیولا» ساخته سعید نعمت‌الله | کهنه زخم برای اولین بار با سریال سعید نعمت الله اتفاق می‌افتد | انتشار پیش درآمد سریال «پدرگواردیولا» ساعاتی بعد از پخش قسمت اول از سوی یکی از خبرگزاری‌های رسمی مطرح شد | ساترا : پخش «آمستردام» بلامانع است نگاهی به کارنامه پرنکته مهران مدیری در جایگاه کارگردان، نویسنده، بازیگر، مجری و خواننده به بهانه نقش متفاوتش در «پدر گواردیولا»| مردهزارچهره
برچسب ها: پدر گواردیولاتماشاخونهسعید نعمت اللهمهران مدیری
پست قبلی

مروری بر بازی بازیگران مطرح فیلم‌هایی که غیرقانونی منتشر شده‌اند | سوختند

پست‌ بعدی

مروری بر گفته‌های مهم اکبر عبدی به بهانه سالروز تولد این هنرمند محبوب | عبدی : با همه بزرگان کار کردم ،اما حسرت کار با کیمیایی به دلم مانده

پست‌ بعدی
مروری بر گفته‌های مهم اکبر عبدی به بهانه سالروز تولد این هنرمند محبوب | عبدی : با همه بزرگان کار کردم ،اما حسرت کار با کیمیایی به دلم مانده

مروری بر گفته‌های مهم اکبر عبدی به بهانه سالروز تولد این هنرمند محبوب | عبدی : با همه بزرگان کار کردم ،اما حسرت کار با کیمیایی به دلم مانده

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت

درباره ما

فیلم‌نیوز

«فیلم نیوز» مطرح ترین و پریازدیدترین رسانه سینمایی ایران است که فعالیتش را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده است. پوشش لحظه ای اخبار سینمای ایران و جهان، پخش زنده مراسم و جشنواره های سینمایی، گفتگوهای متنوع با هنرمندان و کمپین تبلیغاتی فیلم ها و سریال های مطرح از جمله فعالیت های «فیلم نیوز» طی سال های گذشته بوده است.

دسته بندی

  • اخبار مهم
  • پیشنهاد
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • تیزر
  • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
  • جشنواره چهل و یکم
  • جشنواره سی و هفتم
  • چهلمین جشنواره فیلم فجر
  • دسته‌بندی نشده
  • رادیو
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • فضای مجازی
  • گالری
  • مستند
  • نمایش خانگی
  • ویدیو
  • یادداشت
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • سینمای ایران
  • سینمای جهان
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • تئاتر
  • گالری
  • نظرسنجی
  • درباره ما

© 2023 فیلم نیوز نویسنده: علیرضا امیرگانی